Известие

Collapse
No announcement yet.

Загуба на мощност

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Загуба на мощност

    Колеги, един въпрос, надявам се да се отзовете с мнения и съвети.

    Ситуацията е следната:

    Колата /155 1.6TS 16V 96 г./ няма мощност в ниските обороти, между 1000 и 2000. Ефекта е особено изразен при преминаване през "лежащи полицаи" или "еврейски шапки". При скорост около 5 - 10 км/ч, т. е. минимална, при подаване на газ /даже и до дупка/ колата реагира с осезаемо закъснение, докато достигне 2000-2500 об./мин, след което влиза в режим и се "изстрелва" нормално. При включен климатроник нещата съвсем се влошават. Досега са проверени:

    1. Дебитомер - показания в норма
    2. Потенциометър на дроселната клапа - показания в норма
    3. Налягане на горивото - показание 3.0 атм.
    4. Сменени свещи - ефекта не се оправи
    5. Сменен въздушен филтър - ефекта не се оправи
    6. С вкл. и изкл. ламбда сонда - все същото
    7. Проверка на запалителните бобини - изправни, четирите са еднакви от първичната и вторичната страна.

    Тестовете са правени с Bosh[ESI]tronic и VISA Uniscan.

    Ангренажен ремък с всички ролки и ремонтен комлект на вариатор са поставяни във "ВантоТрейд" преди година. По мои самовнушения от тогава е така, но все пак оставям на последно място неправилно зацепен ремък. Точно от тях ... Противоречи на болшинството от мненията тук.

    Друг ефект, който се забелязва е, при работа на празен ход, на място, при леко форсиране - моментно подаване на газ, оборотите се вдигат, сякаш, при отпускане на педала. Ако това може да Ви насочи ....

    Колата е на 140 000 км, по километраж. Предполагам с оригинален /по мое мнение/ катализатор. Няма газова уредба.

    Помагайте! Останах без идеи ...

    Предварително - Благодаря!

  • #2
    Много вероятно е да е от дебитомера въпреки че в сервиза са ти казали че показанията са в норма те няма как да го измерят точно защото той се мери при натоварен двигател а не на празен ход и високи обороти. Ако имаш възможност вземи от някой колега за проба да видиш дали пак е така, и ако не е или сменяш с нов с цени от 120 до 500 лв според марката . Има и вариант за чистене на дебитомера при мен помогна но не помага всеки път а има и много колеги във форума които ще кажат че не се чисти а се сменя . Всеки сам решава. Има писано по темата за чистене в общ технически раздел. Успех и като се оправи пиши от какво е била болна колицата.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      А преди не е ли била мудна до 2000 оборота? Според мен това е нормално, или пък ако не е и някой знае рецептата как да си направя колата до 3000 оборота да върви така както над 3000 да казва
      ‘96 155 2.0 16v ts 150 bhp sport - чукнато, продъъ се на части

      Comment


      • #4
        Към Novachev: 10x!

        Към poznai: Ясно, че колите ни имат разлика под и над 3000 об., но все пак бих я определил, като изключително мудна. Както посочих, с клима сериозно се влошават нещата. Смятам, че тази "нормалност", все пак е в някави граници. Дали така е излязла от завода, и дали такъв е бил проекта ...

        Comment


        • #5
          Или му смуче излишен въздух през някоя цепнатина.
          Аз съм сега така - цепната гумената оребрена тръба след дебитомера и гумена втулка към 4 ти цилиндър.
          Вчера ми свърши бензина на 200м от бензиностанция и след зареждането при палене взе че кихна хубавичко
          Оттогава докато набере ме вбесява.
          Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
          Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kris11
            Или му смуче излишен въздух през някоя цепнатина.
            Аз съм сега така - цепната гумената оребрена тръба след дебитомера и гумена втулка към 4 ти цилиндър.
            Вчера ми свърши бензина на 200м от бензиностанция и след зареждането при палене взе че кихна хубавичко
            Оттогава докато набере ме вбесява.
            И как с цепната тръба показанията на дебитомера ше са в норми да ми кажете И да ми кажете кви са нормите на дебитомера че ми е интересно
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Мойто лично мнение е, че е дебитомер! Същите симптоми ги имах и аз, случайно си намерих в една морга втора ръка един за 100 лева и го взех ей така на "тъмно" дет се казва, смених го, еми друго си е сега положението... Най лесно може да се ориентира като откачи буксата на дебитомера и веднага ще си проличи, макар и по средни стойности да работи компа, усеща разлика във вървенето...
              Lazar_Alfa Romeo 155 2.0 16v 96'

              Comment


              • #8
                Предполагам с оригинален /по мое мнение/ катализатор.
                Може да почнеш първо с разкарването на тоя катализатор и тогава гледай каквото и да било друго, щото точно оригинален в момента е като тапа отдолу
                Alfa Romeo 155 1.8TS Cuore Sportivo

                Comment


                • #9
                  На колата и трябват повече газ и повече обороти - започва да тегли след 3500 оборота - до тогава е съвсем посредствена

                  Comment


                  • #10
                    Колега оправили колата имам същия проблем немога се справя

                    Comment

                    Working...
                    X